W Stava pracujemy intensywnie w walce o przetrwanie branży restauracyjnej - naszych partnerów w biznesie.

#wspieramgastro #zamówniegotuj

Dlatego też wdrożyliśmy uniwersalną formę płatności online dla wszystkich zamówień - również tych przyjmowanych przez telefon, na własnej stronie internetowej czy “za pobraniem” na portalach.

Jak działa StavaPay?

Płatności StavaPay są dostępne dla restauracji, które swoje dowozy opierają o usługę gastro-kurierską Stavy. Sposób działania tego rozwiązania jest nieskomplikowany zarówno z punktu widzenia restauracji i jej obsługi jak i klientów.

Krok 1. Klient składa zamówienie w restauracji np. przez telefon, stronę internetową lokalu lub w portalu, wybierając opcję płatności przy odbiorze.

Krok 2. Obsługa restauracji wprowadza zamówienie do aplikacji Stava.

Krok 3. Kiedy kurier wyjeżdża z restauracji z gotowym zamówieniem, klient dostaje automatycznie SMS z linkiem do płatności online.

Krok 4. W trakcie oczekiwania na kuriera, klient wchodzi na telefonie w link z SMSa i trafia na stronę, na której może opłacić zamówienie BLIKiem lub e-płatnością – dokładnie tak jak w każdym sklepie internetowym.

Krok 5. Kurier zostawia opłacony online posiłek w umówionym miejscu, a klient odbiera go po tym jak dostawca oddali się na odpowiednią odległość. Dzięki temu dostawa zostanie zrealizowana w sposób absolutnie bezkontaktowy.

W związku z wprowadzeniem StavaPay, obsługa restauracji nie musi podejmować jakichkolwiek dodatkowych czynności. Wszystko dzieje się automatycznie.

Płatności StavaPay zostały uruchomione we wszystkich oddziałach sieci Stava w całej Polsce.

Bezkontaktowa płatność = bezpieczne dowozy

Płatności obsługuje:

Stava sp. z o.o.


ul. Kowalska 1

45-588 Opole, Polska

KRS: 0000453386

NIP: 7543071410

REGON: 161514837

© Stava 2014 - 2020